Re: Monitor CTX 700F

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 15:39:16 MET DST

Użytkownik "Jola" <jolanta@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dhalig$q4o$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jak nie przesuwam to lekko w tle takie migotanie ale mało zauważalne.
> Rozdzielczość ekranu 1024 na 768 domyślne odświeżanie a karta nie mam
> pojęcia powinna być GF 440MX 64 MB ale ostatnio serwis wymieniał i nic nie
> wiem jaka - nie wiem gdzie mam tego szukać.

1. Zainstaluj sterowniki do Twojego monitora (nie może być domyślny)
2. Zmień częstotliwość odświeżania na conajmniej 85 Hz, ten monitor i 100
wytrzyma, a karta GF 440MX na pewno tyle potrafi.

To koniecznie, a jakby nie pomogło to sprawdź czy ten sam efekt występuje
przy rozdzielczości 800x600.
No a czy to falowanie jest takie jak wtedy gdy komórka dzwoni? A może masz
kolumny głośnikowe za blisko monitora?

Pozdr
Feromon