Re: Monitor CTX 700F

Autor: Jola <jolanta_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 07:33:15 MET DST

Użytkownik "Feromon" <ferromon@op.pl> napisał w wiadomości
news:dh8o2b$eaa$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A jak nie przesuwasz to nie faluje?
> Jaką masz kartę graficzną, rozdzielczość ekranu i częstotliwość
> odświeżania?
>
> Feromon

Jak nie przesuwam to lekko w tle takie migotanie ale mało zauważalne.
Rozdzielczość ekranu 1024 na 768 domyślne odświeżanie a karta nie mam
pojęcia powinna być GF 440MX 64 MB ale ostatnio serwis wymieniał i nic nie
wiem jaka - nie wiem gdzie mam tego szukać.
Pozdrawiam Jola. Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi.