Re: Monitor CTX 700F

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 14:01:07 MET DST

"Jola" <jolanta@wp.pl> wrote in message
news:dh8nl2$c27$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W monitorze CTX EX 700F gdy przesuwam stronę w dół obraz zamiast normalnie
> przesówać się to faluje, pływa aż oczy bolą.
> Jak temu zaradzić?

Nie wiem czy to cos pomoze ale ustaw najwieksza dostepna czestotliwosc
odswierzania. Nawet jesli masz teraz np 75 czy 85Hz a mozesz dac 90 czy 100
to daj najwieksza mozliwa.
Byzc moze ten CTX ma fatalnie rozwiazany zasilacz i w zwiazku z tym bardzo
kiepsko stabilizuje (a wlascwie nie stabilizuje pradu anodowego) to moze
dawac takei efekty - oczywiscie jesli teraz nie masz zbyt niskiej
czestotliwosci odswierzania (bo i tak moze byc).