Re: pomoc w wyborze notebooka

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 12:24:57 MET DST

On Tue, 27 Sep 2005 07:52:59 +0000 (UTC), "Marcin Stankiewicz"
<motomouse@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>Serwis bez zarzutu - zgubiłem gumową nóżkę/podstawkę to dostałem za darmo ;)
>Pamięci dopasowałem na telefon w pierwszej lepszej hurtowni w Łodzi ( i to na
>dodatek w "normalnej cenie" )
>Bateria po roku katowania działa prawie tak samo jak na poczatku.
Ile sztuk komputerów ? W moim przypadku 4 z 4 sprawiały problemy !!!

>Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie notebook ma być mobilny a nie wydajny.
Szczególnie jeśli ktoś pyta o Photoshopa i Corela :). A mobilność
Penitum M jest AFAIK lepsza niż Semprona czy Turiona.

>Na mojej IEG2 z shared memory bez problemu można pograć w NFS, Colina czy ET
>np.
Na GMA 900 granie nie jest raczej możliwe (chyba że ktoś gra żeby się
zdenerwować a nie oderwać od rzeczywistości). Jeszcze zależy w co i
jak kto gra ? Min detale w 640x480 może i tak. Ale w natywnej
rozdzielczości to już slideshow. Na Ati 9600 mobil everquest2 w
niminalnych detalach działa prawie przyzwoicie. Czyli to takie
minimum. Może jakiś NFS z przed 2 lat, to tak. Ale ogólnie nie wygląda
to rewelacyjnie i jest tam tylko "wspomaganie" 3D.

>A ja wybrałbym Toshibę - ale ja zboczony jestem ;)
Te nowe modele wyglądają bardzo ładnie, ale ja się zraziłem ;(.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com