Re: pomoc w wyborze notebooka

Autor: Marcin Stankiewicz <motomouse_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 12:51:19 MET DST

Dentarg <den@it64.com> napisał(a):

> Ile sztuk komputerów ? W moim przypadku 4 z 4 sprawiały problemy !!!

Z moim 1 z 1 ( ale zawsze jakaś próbka jest ;) )
A tak na poważnie, to mam kilku znajomych i żaden z nich nie narzeka na Tośki.
Ja swoją przytargałem z USA, ale wątpię aby miało to cokolwiek do znaczenia ;)

> Szczególnie jeśli ktoś pyta o Photoshopa i Corela :). A mobilność
> Penitum M jest AFAIK lepsza niż Semprona czy Turiona.

Zawsze to Centrino ( w większości przypadków )

ET
> Na GMA 900 granie nie jest raczej możliwe (chyba że ktoś gra żeby się
> zdenerwować a nie oderwać od rzeczywistości).

Po raz kolejny trzeba przypomnieć, że go grania to są konsole ;)

> Te nowe modele wyglądają bardzo ładnie, ale ja się zraziłem ;(.

Ja się zraziłem do FS ;)
Ale jak to mówią - każda pliszka swój ogonek ... ;)

pozdrawiam,