Re: Tanie notebooki Acer

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 08:01:29 MET DST

On Sun, 25 Sep 2005 21:34:53 +0200, Phyt0n <1phyton1@1frazpc.1pl>
wrote:

>poza tym maja przeciez gwarancje ... jak cos mialoby byc nie tak to wylezie na
>poczatku .. a po dwoch latach to wszystko ma prawo sie popsuc - w sensie kazdego
>producenta ...

Ostatnio żona kupowała notebooka, przeglądaliśmy oferty wszystkich
producentów i w końcu zdecydowała się na Acera TM 4102, bo za tą cenę
był najlepszą konfiguracją. Drugi na liście był Acer Aspire 5021. Ceny
naprawdę dobre i z opinii w internecie wynika, że jakość nie
najgorsza.

Co mnie trochę zniechęca do tej firmy w Polsce to, ze jedyny kontakt z
nimi to email, wstydzą się na swojej stronie WWW podać nr telefonu do
firmy. Serwis realizuje jakaś zewnętrzna firma. Mam nr telefonu do
Acera (dla firm współpracujących) i nikt nie raczy tam odebrać
telefonu. Wygląda, że Acer Polska to firma krzak. Nie umniejsza to
jakości ich notebooków, ale może stwarzać problemy przy ew. awariach.

Pozytywem jest możliwość przedłużenia gwarancji na sprzęt Acera do 2
lub 3 lat, jednak tutaj też jest pewne niedociągnięcie, bo nikt nie
jest w stanie udzielić mi informacji ile po zakupie notebooka mam
czasu na dokupienie takiego pakietu. W sklepie sprzedającym Acera
twierdzą, że mam czas do końca obecnej gwarancji. W salonie Vobis
powiedzieli mi, że 2 miesiące od daty zakupu, a na infolinii Vobis, że
miesiąc :). Acer Polska nie odbiera telefonu, a na maile nie raczy
odpowiadać. Jednak podobne traktowanie klienta (nie tylko
indywidualnego) jest w IBM Polska. Może to po prostu taka specyfika.
Acer ma gwarancję międzynarodową, także w razie czego będzie można
naprawić w Niemczech lub w Rosji :).

pzdr,
Dentarg

--