Re: Procesory

Autor: SławekJ. <x_at_x.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 22:57:20 MET DST

Dziękuję wszystkim. Oczywiscie nie mogę wyszczególnić wszsytkich procesorów
ze względu na ich ilość, a to tylko dział procesorów. Cała praca obejmuje
wszystkie podzespoły komputera, więc ... wiadomo:) Pamiętam, że były jeszcze
kiedyś komputery oznaczane PC, AT, XT - przypomnijcie mi o co w tym
chodziło.

Szukając na stronach www informacji często napotykałem nieaktualne dane. Na
jednej ze stron czytam, że standardem są nowoczesne pamięci SDRAM 133, a na
innej znajduję zestawienie gniazd procesorowych, jednak po wejściu choćby na
aukcje allegrowskie napotykam gniazda, których nie ma w zestawieniu. Trochę
to irytujące. Jeśli webmaster nie uaktualnia strony, to po co ją "trzyma"?

Dziękuję raz jeszcze wszystkim grupowiczom
Sławek