Procesory

Autor: SławekJ. <x_at_x.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 19:41:39 MET DST

Witam serdecznie

Potrzebne jest mi zestawienie procesorów od początku istnienia PC do dziś.
Potrzebne są mi czestotliwości taktowania, nazwy i ich FSB.
Nie ukrywam, że jest mi to potrzebne do szkoły, więc informacje muszą być
pewne. Niestety szukając w internecie odnajduję czasem sprzeczne informacje.
Jeśli ktoś jest w stanie wypisać wszystkie procki lub zna stronę z takim
zestawieniem i jest pewny za prawidłowość informacji na niej zawartych, to
bardzo proszę o wszelkie informacje.

Dziękuję
Sławek