Re: Procesory

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 20:35:03 MET DST

SławekJ. wrote:

> praca obejmuje wszystkie podzespoły komputera, więc ... wiadomo:)

No cóż, wygląda na to, że masz przed sobą sporo pisania. ;)

> Pamiętam, że były jeszcze kiedyś komputery oznaczane PC, AT, XT -
> przypomnijcie mi o co w tym chodziło.

AFAIR XT chodził na 8086 lub 8088 (tańsza wersja) natomiast AT na 80286.
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę... ;)

> których nie ma w zestawieniu. Trochę to irytujące. Jeśli webmaster
> nie uaktualnia strony, to po co ją "trzyma"?

Denerwujące jest to, jeśli nie można ustalić kiedy ostatnio strona była
aktualizowana, ale IMHO stare stronki powinny być trzymane na serwerku ze
względów sentymentalno - archiwalnych. ;) Pamiętam kilka niezłych stron, na
których często gościłem kilka lat temu, a teraz ich już nie ma, bo twórca
zdecydował je usunąć po zakończeniu działalności...

Pozdrawiam!!!

Atlantis