Re: Epox BIOS R.I.P.???

Autor: Michał Kornacki <mickor4_at_gmail.com>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 12:55:20 MET DST

> Jeśli nadal będzie problem to tylko programator lub hot-swap. Jeśli jesteś
> z okolic Sz-na to mogę Ci ten BIOS zaprogramować - no chyba, że zaufasz

Porazka, nic nie pomaga. CMOS czyszcze dobrze bo jz to wczesniej robilem na
tej plycie jak zapinalem swojego obecnego procka...
Co do wczesniejszych postow to nie byla to aktualizacja BIOSU ale po prostu
zmiana ustawien prcka (napiecie, mnoznik, fsb) - teraz nic, bede musial
chyba kogos z EPROMEM poszukac... Jest ktos z okolic Wloclawka???

Co to jest hot-swap? (zamiana kosci Biosu???)

Pozdrawiam
Michal