Re: Formatowanie dysku NTFS

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 12:52:34 MET DST

"Michal Kawecki" 7n63hd.ik5.ln@kwinto.prv

Taka ,,dyskusja'' prowadzi donikąd. Napisałem ***wyraźnie***, że piszę o W98. :)

> No jasne, toż od początku rozmawiamy o pingwinie. W końcu NTFS i FAT16
> to natywne systemy plików Linuksa, prawda?

Poza Pingwinem, WXP i W9x jest jeszcze Vista, czy jak mu tam. :)

> Jaki spór?

Co do tego, czy W9x jest nadal w uzyciu czy nie jest. :)

> Zwyczajnie Ci napisałem, że te systemy nie zaliczają się do
> grupy "aktualnego oprogramowania". Proste jak cep na łące,
> nie wiem po co to komplikujesz.

> Ale systemy operacyjne już nie, więc z mojej strony EOT.

No tak, ale te systemy pracują jednak na dyskach. :)

> Zapytaj się twórców manuala.

> Nie miałem potrzeby.

W takim razie i ja tego nie bede sprawdzał, bo wg mnie
tego uczynić nie mozna pod DOSem, czy pod W9x. :)

> Jasne. Procesor wyciąga swoje wirtualne łapki i gnie tasiemkę.

> Kiedyś też tak myślałem, ale Radek Sokół wyprowadził mnie z błędu.

I? Może podziel się swoją wiedzą ze mną i z innymi. :)

> Nie "namieszał", tylko "zamieszał". Różnica delikatna i zapewne nie
> dla wszystkich zauważalna, ale niezwykle istotna z punktu widzenia
> sensu wypowiedzi.

A możesz to rozwinąć? :)

> P.S. Odpowiadać będę już tylko na merytoryczne
> argumenty związane z tematyką grupy.

Wiesz... Jakby tu napisać... Ja Twojej ŻADNEJ pomocy nie potrzebuję. :)
Ani chyba nawet rady. :)

I prawdę mówiąc -- praktycznie ***niczego się od Ciebie nie dowiaduję***. :)
(choć jesteś MVP)

Chcesz ze mną rozmawiać -- rozmawiaj, nie chcesz -- nie rozmawiaj. :)
Ja nikogo nie zmuszam do rozmawiania ze mną. :)
A że mnie nie czytasz uważnie -- to nie jest moją winą. :)

Napisałem wyraźnie, że chodzi o W98. :)
Jeżeli narzucam zbyt duże tempo -- nie
musisz mi odpowiadać natychmiast, bo to
nie IRC czy kawiarenka. :)