Re: Formatowanie dysku NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 11:34:08 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:dh34io$n4f$1@flis.man.torun.pl...

> "Michal Kawecki" 7v13hd.l44.ln@kwinto.prv

> Tak -- zaczęło się od WXP. Zresztą W9x chyba nie ma takiej
> automagicznej ,,umiejętności'' przestawiania w PIO. :) Ale
> później pisałem o W98, co ***wyraźnie*** zaznaczyłem.

> O systemie niezwiązanym, ale o sytuacji związanej.
> I ***wyraźnie zaznaczyłem***, że chodzi o W98. :)

> Nie wiem, kto jeszcze, ale ja zaznaczyłem ***wyraźnie***, że piszę
> o W98. :)

W następnym poście to dla mnie mogłeś pisać o kwiatkach na łące. Co
innego, gdybyś *wyraźnie* zaznaczył, że rozszerzasz/prostujesz w nim
swoją poprzednią wypowiedź. Ale tak nie było. Równie dobrze mogłeś
więc pisać w nim o kolejnych swoich bogatych doświadczeniach z
kolejnym systemem, który masz na swoim dysku. I tak też to odebrałem.

EOT z mojej strony.

> Nawet gdyby (choć nigdzie nie jest powiedziane,
> że chodzi o M$) to jednak WXP nie jest jedyny. :)

No jasne, toż od początku rozmawiamy o pingwinie. W końcu NTFS i FAT16
to natywne systemy plików Linuksa, prawda?

> Nie ma sensu spór na ten temat. Można zapytać:
>
> -- ile osób na tego rodzaju komputerze używa W9x
> -- ile osób na tego rodzaju komputerze używa WNT itp.

Jaki spór? Zwyczajnie Ci napisałem, że te systemy nie zaliczają się do
grupy "aktualnego oprogramowania". Proste jak cep na łące, nie wiem po
co to komplikujesz.

> Z tematyki grupy -- raczej nie. :) Z tematyki WXP -- być może. :)
> (bo dyski należą do hardu) :)

Ale systemy operacyjne już nie, więc z mojej strony EOT.

[...]
> Ciekawe, dlaczego niebezpieczne. :)

Zapytaj się twórców manuala.

> Odinstalowywałeś osobiście partycje pod W9X?

Nie miałem potrzeby.

> Zmienia, zmienia. :) Wystarczy pogiąć tasiemkę sygnałową. :)

Jasne. Procesor wyciąga swoje wirtualne łapki i gnie tasiemkę.

> Niby tak, ale FAT jest tak prymitywną partycją, że nią ma
> tam z czego wychodzić. :) To tak, jakbyś wyszedł z wiązania
> sznurowadeł w dwa lata po tym, jak zacząłeś używać rzepów. :)
>
> BTW -- FAT16 chyba jeszcze długo pozostanie, bo jest najlepsza na
> SWAPy. :)

Kiedyś też tak myślałem, ale Radek Sokół wyprowadził mnie z błędu.

> To znaczy -- co namieszał? :)

Nie "namieszał", tylko "zamieszał". Różnica delikatna i zapewne nie
dla wszystkich zauważalna, ale niezwykle istotna z punktu widzenia
sensu wypowiedzi.

P.S. Odpowiadać będę już tylko na merytoryczne argumenty związane z
tematyką grupy.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/