Długie uruchamianie windowsa XP - prosze o pomoc

Autor: M.J. <pszczzola_at_o2.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 23:49:56 MET DST

Od razu mówię, że poczytałam trochę w archiwum i google ale nic mi ni
pomogło.

Moje objawy są następujące:
- komputer bardzo długo się uruchamia ok 5 min
- czasem w trakcie pracy (zazwyczaj gdy otwartych jest więcej programów)
wiesza się nagle po czym po ok 5 minutach wydaje jakiś dziwny dźwięk i znowu
działa
- czasem wyskakuje błąd Explorer oraz drwtsn32.exe
- czasem zawiesza się już przy starcie (gdy to jest jego kolejne
uruchomienie w ciągu dnia). Nic wtedy nie mogę zrobić. Czekam do rana i
wtedy znowu powiedzmy działa.

Oto co zrobiłam
- defragmentacje itp
- chciałam przeinstalować system ale ponieważ mam SP2 to dostaje komunikat,
że na płycie jest starsza wersie programu i nie ma możliwości naprawy
- pod trybem awaryjnym zrobiłam tak Strat->uruchom->drwtsn32.exe i wyłączyła
wszytko co się dało (tak radzili na jednej z grup)- pomogło tylko tyle, że
komputer nie wieszał się już przy starcie (przynajmniej teraz)
- dalej start->uruchom->msconfig Wyłączyłam wszystkie programy oraz usługi
nie związane z Microsoft a następnie uruchomiłam ponownie komputer.
Uruchamiał się tak samo długo.
- wirusów też nie mam

Proszę bardzo o pomoc. Co mogę jeszcze zrobić poza oddaniem go do serwisu.
Poroszę o odpowiedz zrozumiałą dla kobiety nie zajmującej się komputerami
(tylko tyle co widać powyżej)