Re: Długie uruchamianie windowsa XP - prosze o pomoc

Autor: PARKER <adamparker_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 19:44:05 MET DST

> Moje objawy są następujące:
> - komputer bardzo długo się uruchamia ok 5 min
> - czasem w trakcie pracy (zazwyczaj gdy otwartych jest więcej programów)
> wiesza się nagle po czym po ok 5 minutach wydaje jakiś dziwny dźwięk i znowu
> działa
> - czasem wyskakuje błąd Explorer oraz drwtsn32.exe
> - czasem zawiesza się już przy starcie (gdy to jest jego kolejne
> uruchomienie w ciągu dnia). Nic wtedy nie mogę zrobić. Czekam do rana i
> wtedy znowu powiedzmy działa.

Ja miałem kiedyś podobne problemy z firmowym kompem.
Okazało się ze wystarczyło inaczej podpiąc napędy pod taśmy i hulał jak
nowy . Może tez masz tasme walnietą od HDD jak już ktoś tu napisał. A
może źle wpieta jest .

--
AUTO GAZ CENTRUM  MONTAŻ LPG - MISTRAL IV+
  Nadarzyn Auto Service USA, HONDA ,OPEL ...