Promise SATA II TX4 + Promise SuperSwap 1100/4100 (kieszeń)

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 17:34:50 MET DST

Witam,

Czy miał ktoś okazję testować wspomnianą karte SATA z kieszenią HotSwap
  pod kątem zachowania się w warunkach krytycznych - czyli np: 'gorące'
wyciągnięcie dysku w kontekście zachowania się *programowego* raidu -
1+0 ew. 5

Interesuje mnie zachowanie się systemu (w szczególności linux 2.6). Czy
automatycznie bez opóźnień lub *zadławień* oznacza dany napęd jako
'failed', czy tez są z tym jakieś problemy ?

Jeżeli ktoś ma uwagi lub sugestie odnoście w/w sprzętu, prosze o info. Z
góry zaznaczam, że nie interesują mnie gotowe skrzynki z dyskami.

pozdr.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/