Re: Upierdliwa ikonka

Autor: wiencek <wiencek_at_poczta.fm>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 17:38:00 MET DST

manfred <manfred1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał:

> Witam serdecznie otóz po prawej stronie na dole w pasku zadań
> mam ikonlę GG nieaktywną jak ją mogę usunąc ?

Sama, tak od siebie, ikonka się nie wyświetla siedzi za tym jakaś
aplikacja.

> Jak na nią najadę strzałką to wogóle nie ma reakcji ,
> jak zaloguje sie na gg to skolei mam dwie ikonki gg.

Czyli mamy jasność ;-) Na 99% masz zainstalowanego jakiegoś
trojana/wirusa, którego ikona wygląda identycznie jak z GG.

Więc zaprzęgnij do pracy wykrywacze szpiegów, antywirusa...
Udanego "leczenia" życzę :-)

--
Tomasz Więckowski