uszkodzony procek Athlon XP??

Autor: akanid <akanid_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 17:34:12 MET DST

Witam

Jestem w posiadaniu procka Athlon xp 2000+. Niestety nie wiem czy jest
sprawny. Kiedy ogladam rdzen wyglada na nieukruszony. Jednak laminat procesora
ma nierownomierny kolor. Jakos tak dziwnie to wyglada jakby sciezki przebijaly
z pod spodu. jednak sa dosyc grube i nie wydaje mi sie zeby mogly byc to
sciezki procesora. moze bylo na nim cos odcisniete albo jakis brud czy cos
takiego. Za jakoas godzinke wrzuce foty tego procesorka. Prosze powiedzcie czy
ten procek moze byc sprawny a jesli nie to czy jesli go bede chcial sprawdzic
na swojej plycie to co mi grozi gdyby byl procek walniety?

z gory dzieki za pomoc
akanid