problem z myszą w porcie PS/2

Autor: jeniusz <jeniusz_at_poczta.fm>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 12:00:16 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów
Mam problem z myszką podłączoną do portu PS/2.
Po uruchomieniu komputera mysz działa prawidłowo,
jednak po jakimś czasie użytkowania mysz zaczyna się
zatrzymywać na chwile, samodzielnie rozwija się podręczne menu.
Po kolejnych kilku (kilkunastu) minutach mysz całkowicie przestaje działać.
Czasami restart systemu pomaga ale nie zawsze.
Gdy tą samą mysz podłączę z przejściówką do portu COM działa bezproblemowo.
Sytuacja ta powtarza się z różnymi myszami.
Mysz na innym komputerze działa poprawnie zarówno w porcie PS/2 jak i COM.

Szukałem już pomocy w necie, nawet udało mi się znaleźć podobny problem
zgłoszony na grupie ale nie było tam żadnej informacji jak go rozwiązać.
Telefon do serwisu też nie wiele mi pomógł, bo kazali przywieść komputer to
sprawdzą,
a ja mam troszkę daleko do nich i może nie warto im płacić.

System mam "czysty" od wirusów, robali czy spywearu.

Jaka może być przyczyna takiego zachowania i w jaki sposób mogę to naprawić.

Proszę o możliwie szybką odpowiedź i z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam