Re: problem z myszą w porcie PS/2

Autor: INNY <tajn0s_agent0s_at_prl.com>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 10:50:11 MET DST

Cóż, mi się wydaje, że to wina płyty głównej, która nie lubi sie z
myszą.Miałem coś podobnego, tylko, że z klawiaturą na PS/2, mianowicie
jak wcisnęło się pewną kombinacje klawiszy na raz to komp stawał i
zaczął piszczeć bzyczek, zmieniłem klawiaturę i nadal było to
samo.Wydaje mi się, że wynika to z tego, że niektórzy producenci
uproszczają konstrukcję portów na płytach i to skutkuje takimi
niespodziankami.Tutaj jednak takie zachowanie płyty uniemożliwia
korzystanie z kompa co chyba moze być podstawą reklamacji oczywiście o
ile wykluczymy inne czynniki, których pisali grupowicze

INNY