Re: problem z myszą w porcie PS/2

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 12:33:42 MET DST

> Użytkownik "jeniusz" <jeniusz@poczta.fm> napisał w wiadomości

mozliwosci to

1. masz jakiegos nietypowgo ( zadkiego trojana typu prosiak ) -- on dawal np
taka mozliwosc zabawy mysza --ponioewaz jest zadki zaden skaner go nie wykrywa

2. masz stara plyte glowan ktora nie lubi nowszych myszy na ps2 -- ja mam taka
plyte glowna ( lacze sie przez przejsciwke ) ze wspolpracuje tylko z jedna
mysza jednego producenta -- co ciekawe inne modele myszy tej samej firmy juz
nie dzialaja .

3. masz otwarta obudowe , zle uziemiana lub zle ekranowana -- mi np podczas
testow gdy plyta glowna lezala sobie na stole , obok zasilacz i wogole wszystko
latalo luzem to byl takie efekt jak by caly czas byl wciskany i puszczanyprawy
przycisk myszy ( rozwijalo sie menu podreczne ) -- efekt wystowal ze
wszystkimi testowanymi myszami jakie mialem pod reka , a ustapil jak tylko
plyta znalazla sie w obudowie .

4. masz zle dobrane steroniki -- zainstaluj je jeszcze raz .