Re: za 700zl modernizacja

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 13:42:26 MET DST

PSYLO wrote:
> MB a nie Mb!
> (Tak, wiem, że to nie Twój błąd, Proline podaje takie info w cenniku...)

Nawet nie zwrocilem uwagi. Fakt powinno byc MB.

> Bez sensu. W życiu bym czegoś takiego nie kupił. Za dużo widzę sprzętu
> spalonego z winy podobnych zasilaczy, więc zdecydowanie nie polecam. Sam
> z resztą też kiedyś pożegnałem płytę gł i procka przez codegena, więc
> szczerze odradzam takie zakupy. Dużo lepiej zostawić starą obudowę i
> zainwestować w nowy DOBRY zasilacz do niej.

Pod warunkiem, ze buda jest odpowiednia gabarytowo.

> I zasilaczem będącym zapalnikiem czasowym ;)

IMO przesada. Jasne, po cos te lepsze zasilacze sa, ale jak widac po
kwocie chwiliwo funduszy nie ma. Niech ten zasilaczyk pochodzi z kilka
miechow, a potem mozna zmienic np. na Chiefteca, Modecoma, blablabla.
Osobiscie nie mam zlych doswiadczen z Codegenami czy FEELami. Z tej
pierwszej firmy padl jeden i... tylko on, bez pozostalych komponentow.
Teraz mam dosc podobne 2 maszynki, jedna na zasilaczu Modecoma, druga na
Codegenie i w obu napiecia bardzo zblizone, nawet pod obciazeniem.

--