Jak skonfigurować komputer?

Autor: Łasuch <lasuch_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 13:40:12 MET DST

Przymierzam się do zakupu nowego kompa.
Będzie służył głównie do grania w najnowsze gry, oglądania filmów i
telewizji, internetu i pracy biurowej.
Powinien cicho chodzić, a cenowo zmieścić się w 3000 zł.
Podstawą zestawu będzie dobra karta graficzna. Mam na myśli Gigabyte
Geforce 6600GT. Jaki procesor będzie lepszy: AMD czy INTEL? jedno czy
dwurdzeniowy? Powinien chodzić ponad 3GHz. Do tego dołożę szybki dysk 160
GB (i znów który polecacie). Na jakiej płycie toto poskładać? Zasilacz
Modecom 350 PFC powinien chyba wystarczyć. Nagrywarkę DVD pewnie wezmę LG
4165 B. Pamięci dam co najmniej 1 GB ale nie wiem co lepiej: czy 1 kość
czy dual?
Monitor to oddzielna sprawa. Myślę nad jakąś 19 LCD w cenie do 2000 zł.

Co byłoby jeszcze potrzebne do tego zestawu żebym za rok nie musiał go
modernizować?
Bardzo proszę o wasze opinie i rady

Łasuch