Re: za 700zl modernizacja

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 13:34:29 MET DST

red napisał(a):
> RAM: TwinMOS DDR 512Mb/400Mhz CL 2.5 PC3200 - 179PLN

MB a nie Mb!
(Tak, wiem, że to nie Twój błąd, Proline podaje takie info w cenniku...)

> Obudowa: Itronic RJA-DT803 CE+PFC 350W - 99PLN

Bez sensu. W życiu bym czegoś takiego nie kupił. Za dużo widzę sprzętu
spalonego z winy podobnych zasilaczy, więc zdecydowanie nie polecam. Sam
z resztą też kiedyś pożegnałem płytę gł i procka przez codegena, więc
szczerze odradzam takie zakupy. Dużo lepiej zostawić starą obudowę i
zainwestować w nowy DOBRY zasilacz do niej.

> Dobra cena, dobry sprzet. Dostajesz calkiem wydajna maszynke z obsluga
> 64bitow.

I zasilaczem będącym zapalnikiem czasowym ;)

--
Psylo