Re: prosze o pomoc przy wyborze zestawu

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 12:26:11 MET DST

ryzio napisał(a):
> Zamierzem w tym miesiacu lub w pazdierniku kupic sobie kompa. Nie sledze
> tendencji rozwoju sprzetu dlatego nie wiem co sie teraz kupuje. Czy warto
> kupic procesor 64 bity, karte PCI Express, pamiec DDR2, czy pozostac przy
> DDR, AGP i procek 32 bity. Czy odczuje w pracy biurowej, domowej (nie jestem
> zapalonym graczem) wzrost wydajnosci nie przeplacajac jesli zainwestuje w
> cos nowszego ? Jak Wam te nowe "standardy" sie sprawuja ?

jak kogos stac, to bierze teraz amd64 venice oem + jakis pentagram,
plyta jakas gigabyte'a, grafika jakas na pci-e np. gigabyte ge6600, ram
ddr (nie ddr2) tak z 2x512 mb.
a jak ktos ma za duzo kasy to kupuje sobie plyte z sli, grafa jakas
powyzej 2k i to 2 szt., bo w sli, ramu tak z 2 gb i procek dwurdzeniowy...
oczywiscie nie polecam wydawac az tak duzo kasy.

> Dzieki za pomoc

www.wrozby.pl
a skad mamy wiedziec ile masz pieniedzy na komputer? sama jednostka
centralna czy do tego monitor, drukarka, skaner i inne elementy? do
czego ma sluzyc, jakie sa oczekiwania co do kompa?

--
Proximus