Re: Firmowy czy składak?

Autor: W <jlgavwgb-gurgur_at_zlernyobk.pbz>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 00:53:43 MET DST
Message-ID: <dgso7i$2h2$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Paweł Kwiatkowski napisał(a):

> - wymiana uszkodzonego podzespołu np. w 48h, co powiesz na bieganie do
> sklepu z np. dyskiem twardym i 3 tygodnie czekania? (a karty gwarancyjne
> często zawierają klauzulę o możliwości wysłużenia tego okresu)
> - jak coś nie działa to nie ślęczysz godzinami żeby znaleźć usterkę, po
> prostu zgłaszasz problem.

płacenie 2x więcej za kompa tylko dlatego że ma się ochrone przed
mitycznym "padaniem" a jak nastąpi taki pad to kultura w Polsce
całkowicie padnie (instytucja kulturalna)
Received on Thu Sep 22 00:55:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 22 Sep 2005 - 01:51:16 MET DST