Seagate 160 GB Barracuda 7200.7 ST3160023A wcale nie cichy!

Autor: thick <kalinowszczyzna_at_interia.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 00:31:34 MET DST

Witam!
Kupiłem dysk taki jak w opisie. Po paru dnich okazało się, że ma bad sectory
więc go wymieniłem na nowy bez większych problemów. Drugi dysk, który
dostałem
nie ma już padniętych sektorów. Po zmianie suszarek na ciche wiatrole
usłyszałem, że
dysk w czasie spoczynku wydaje z siebie dziwne brzęczenie. Okazało się, że
jest to
normalna cecha tego dysku i nie da się tego wyłączyć żadnym softem.
Po miesiącu pracy dysk zaczął cichutko piszczeć. Jest to strasznie
denerwujące,
szczególnie po kilkudziesięciu minutach pracy w nocy. Nie dość, że piszczy
to jeszcze
 włącza się to brzęczenie! Jeśli chodzi o piszczenie
to mogę dać go za takie coś do reklamacji? Jest jakaś 160tka ATA, która jest
CICHA?
Pomocy! Tak chciałem wyciszyć kompa a tu taka paranoja!