Re: Seagate 160 GB Barracuda 7200.7 ST3160023A wcale nie cichy!

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 16:00:38 MET DST

Dnia Thu, 22 Sep 2005 00:31:34 +0200, thick napisał(a):

> Pomocy! Tak chciałem wyciszyć kompa a tu taka paranoja!

No bo barracudy z nowszych serii wcale nie są bardzo ciche, a przynajmniej
zauważyłem, że jest spory rozrzut jeżeli chodzi o wydawane przez dyski
odgłosy. Okazuje się, że wsród dziesieęciu barrakud znajdzie się jedna co
najmniej bardzo głośna, kilka tylko nieco upierdliwych i ze trzy sztuki
dosyć ciche. Co do dysków teoretycznie najcichszych, to najlepiej
prezentuje się samsung, chociaż i tutaj można trafić na modele cichsze
(niektóre wręcz prawie niesłyszalne) i nieco głośniejsze. Żeby jeszcze
orzucić kilka kamyczków do ogródka, to niektóre dyski stają się głośne
dopiero wtedy, kiedy popracują przez kilka tygodni, więc nawet jeżeli się
kupi cichą sztuę, to nie ma gwarancji, że za 3 miesiące nie zamieni się ona
w prawdziwy traktor.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]