Re: Seagate 160 GB Barracuda 7200.7 ST3160023A wcale nie cichy!

Autor: thick <kalinowszczyzna_at_interia.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 23:24:20 MET DST

To jeszcze nie te czasy. Teraz komputery to prądożercze skrzynki
pełne ruchomych elementów. Mam nadzieje, że niedługo trafią
do sprzedaży dyski flashowe pozbawione ruchomych
elementów mechanicznych. Ja obstawiam, że za jakieś 20-30 lat kompy będą
wielkości laptopów (bez monotora), będą źimne i bezgłośne. Jak na razie im
komp szybszy tym większa obiętość radiatora, wyższe obroty wentyla i
coraz większy pobór mocy. Jak myślicie co będzie po krzemie? Nanorórki
węglowe?