Re: nowe nagrywarki DVD

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 16:46:59 MET DST

Email napisał(a):
> Moja LG GSA-4163B jest rzeczywiście cicha, ale chyba wolna - najpierw czyta
> i czyta, a potem szybko mryga zanim pokaże co jest na płycie.

moja, identyczny model, prawie od razu pokazuje, może kwestia
podłączenia? autostart jest nieco dłuższy.

> Odnosnie
> wypalania, nie mam doswiadczenia - kupiłem 10x TDK +Rx8 i jedną kasowalną.
> Skutek taki, że 8 się wypaliło bez problemów, a 2 nie.

ja jeszcze nie uwaliłem ani jednej płyty, ani DVD ani CD. nagrywam na
TDK, Platinumach, Esperanzach i trafiły się jakieś z marketu. przebieg
to w tej chwili 60 pare DVD i kilkanaście CD. w przyszłym tygodniu będę
miał do wypalenia 250 płytek z czego mniej więcej połowa przypadnie na
LGka i myślę, że wielu nadprogramowych nie muszę szykować.

> RW jest razy 2 i
> działa.

RW (Platinum DVD-RW 4x) w tej chwili praktycznie codziennie kasuję i
nagrywam i też jest ok.

> Osobna sprawa, że tak cichej nagrywarki nigdy nie miałem, ale czy
> ona dobra jest to nie wiem.

ja nie mam nic do zarzucenia. jak za tę cenę to IMO wręcz świetna.

--
                 _____