Re: nowe nagrywarki DVD

Autor: castrol <jkustra_at_wywalto.blumen.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 16:50:31 MET DST

Użytkownik "Email" <email7@o2.pl> napisał w wiadomości
news:69db9$43316f9e$540af4c4$7151@news.chello.pl...

> Moja LG GSA-4163B jest rzeczywiście cicha, ale chyba wolna - najpierw
> czyta i czyta, a potem szybko mryga zanim pokaże co jest na płycie.
> Odnosnie wypalania, nie mam doswiadczenia - kupiłem 10x TDK +Rx8 i jedną
> kasowalną. Skutek taki, że 8 się wypaliło bez problemów, a 2 nie. RW jest
> razy 2 i działa. Osobna sprawa, że tak cichej nagrywarki nigdy nie miałem,
> ale czy ona dobra jest to nie wiem.

Moj liteon LiteOn SOHW-1693S wypalil juz kilka TDK DVD-R oraz Platinum RW x4
Co do doswiadczen to o LG o ktorym pisalem nie chcial nagrywac (nagrywal do
polowy i wywalal blad) na dwoch Platiniu DVD-RW a na jednej nagrywal bez
problemu.
Natomiast moj liteon nagrywa na tych platinium bez problemu od poczatku do
konca.

Poza wspomianymi plytkami na liteonie wypalalem rowniez sony dvd-r

--
Pozdrawiam
Jacek