Re: Jaki procek AMD + plyta glowna

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 16:41:27 MET DST

Szkudnik wrote:
> Witam
> Czy moglby mi ktos zaproponowac procka AMD + plyte glowna do 800 gora
> 1000zl. Jesli chodzi o procka to raczej nie chce Semprona poniewaz
> nienajlepiej o nich slyszalem.

Dziwne rzeczy teraz ludzie gadają.

Jeśli ma być drożej bardziej do pochwalenia się, to pewnie Athlon 64
Venice 3000+ i jakaś nienajgorsza płyta, np. Gigabyte GA-K8N Ultra 9

Jeśli ma być tanio, to jakaś zintegrowana płytka z Socket754, np
GA-K8VM800 albo jakiś Asrock i Sempron 64-bit o szybkości do wyboru.

64-bitowe Semprony różnią się od Venice tylko obciętym jednym kanałem
sterownika pamięci i mniejszym L2. Pozy tym są one lepsze i
nowocześniejsze od wszystkich Athlonów 64 dla S754.