Re: nowe nagrywarki DVD

Autor: Elvo <mike2000_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 16:41:14 MET DST

Email napisał(a):
> Moja LG GSA-4163B jest rzeczywiście cicha, ale chyba wolna - najpierw czyta
> i czyta, a potem szybko mryga zanim pokaże co jest na płycie. Odnosnie
> wypalania, nie mam doswiadczenia - kupiłem 10x TDK +Rx8 i jedną kasowalną.
> Skutek taki, że 8 się wypaliło bez problemów, a 2 nie. RW jest razy 2 i
> działa. Osobna sprawa, że tak cichej nagrywarki nigdy nie miałem, ale czy
> ona dobra jest to nie wiem.

Ja mam 4165 LG i wolna nie jest - jesydyny problem to 100% spalona płyta
jeśli nagrywasz dane z wolnego dysku,no ale to chyba norma. Kupiłem tą
LG niedawno, i to dlatego że miała dobre opinie, a dwa że obsługuje
DVD-RAM, w zasadzie wszystk obsługuje,ale mało która nagrywara RAM
odczyta a co dopiero zapisze.

Pozdrawiam.