Re: Fajna klawiatura Logitecha !!!

Autor: castrol <jkustra_at_wywalto.blumen.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 16:26:21 MET DST

Użytkownik <slawka@polbox.com> napisał w wiadomości
news:dgrnhe$snd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "Obmacalem" wiele tradycyjnie wygladających i kosztujących klawaitur
> Logitecha. Szukałem pod kątem "cichości" i "przyjemnych" klawiszy.

ciche sa, jak i w innych modelach logitecha
ja tego shita wymienilem na podobna do tej:
http://www.gral.pl/preview/Logitech/LogitechInternetPROczarna_69.php

> Bajery typu "milion funkcji dodatkowych" mnie nie interesowaly.

no a jednak je masz i jestes poniekad zmuszony do ich uzywania

> Klawiatury 'Logitech Access Deleuxe" i podobnie do nich wyglądające ale
> nazywające się inaczej spelniają ten warunek.

Moze i spelniaja ale sa do niczego wlasnie ze wzgledu na to co napisalem
wczesniej

> Tylko ktoś bez swojego zdania, może pisać, ze klawiatura jest do niczego.

Cholera, zaplacilem za nia 90 zl, uzywalem ponad 3 miesiace, wymienilem
potem na tansza, i nie mam swojego zdania??
Idiota ze mnie, co mnie sklonilo do tego aby wywalic pare zlotyw w bloto??

A to mnie sklonilo ze ta klawiatura jest droga zabawka dla dzieci, ktos kto
uzywa komputera do pracy a nie tylko zabawy doskonale mnie zrozumie :)

W tej cenie mozna na
> Allegro kupic sama klawiature tego typu ale uzywana albo sama myszke.
> Jesli sadzicie, ze mam w tym jakis interes, piszac to, to sie mylicie.

cena atrakcyjna, ale za ta cene wolalbym kupic wspomniana przeze mnie
klawiature i cieszyc sie ze nie ma ona jakis idiotycznych przyciskow ktorych
nie da sie wylaczyc

--
Pozdrawiam
Jacek