Re: Fajna klawiatura Logitecha !!!

Autor: Slawek Kakareka <slaka_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 17:00:59 MET DST

castrol wrote:
[..]
> Cholera, zaplacilem za nia 90 zl, uzywalem ponad 3 miesiace, wymienilem
> potem na tansza, i nie mam swojego zdania??
> Idiota ze mnie, co mnie sklonilo do tego aby wywalic pare zlotyw w bloto??

[..]

> cena atrakcyjna, ale za ta cene wolalbym kupic wspomniana przeze mnie
> klawiature i cieszyc sie ze nie ma ona jakis idiotycznych przyciskow ktorych
> nie da sie wylaczyc

Jesli jedynym mankamentem jest to, ze po restarcie komputera klawisz
FLock nie jest wlaczony, to moim zdaniem da sie z ty zyc. Byc moze sie
myle, klawiatury uzywam kilka dni. Podsumowujac, chodzilo mi aby
klawiatura byla typu:
"Zero degree tilt" - plasko rozmieszczone klawisze oraz aby byla cicha.
Przyciski dodatkowe dotyczace obslugi multomediow tez sie przydaja.
Zauwaz, ze w cenie 40zl masz jeszcze niezla myszke optyczna 800 dpi
M-BJ58. Gosc zaczal sprzedawac od bodajze 59 czy 69zl. Przez kilka
tygodni obnizyl do poziomu dzisiejszego - 40zl. Ja kupilem kilka zlotych
drozej.

Pozdrawiam,
Slawek