Re: Fajna klawiatura Logitecha !!!

Autor: <slawka_at_polbox.com>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 15:34:49 MET DST

"Obmacalem" wiele tradycyjnie wygladających i kosztujących klawaitur
Logitecha. Szukałem pod kątem "cichości" i "przyjemnych" klawiszy.
Bajery typu "milion funkcji dodatkowych" mnie nie interesowaly.
Klawiatury 'Logitech Access Deleuxe" i podobnie do nich wyglądające ale
nazywające się inaczej spelniają ten warunek. Tylko ktoś bez swojego
zdania, może pisać, ze klawiatura jest do niczego. W tej cenie mozna na
Allegro kupic sama klawiature tego typu ale uzywana albo sama myszke.
Jesli sadzicie, ze mam w tym jakis interes, piszac to, to sie mylicie.
Nie jestem w zaden sposob zwiazany z ta akucja. Chcialem podpowiedziec
cos tak samo niezdecydowanym jak ja (w kwestii wyboru klawiatury),
ktorzy szukaja cichej klawitury by noca nie trzeba bylo zamykac drzwi do
pokoju z komputerem.

Pozdrawiam wszystkich, w tym niedowiarkow i widzacych wszedzie spamerow.
Sławek
slaka@poczta.onet.pl