Re: Fajna klawiatura Logitecha !!!

Autor: castrol <jkustra_at_wywalto.blumen.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 14:16:11 MET DST

Uzytkownik <slawka@polbox.com> napisal w wiadomosci
news:dgra5h$dq5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Sam kupilem i jestem super zadowolony: bardzo ciche przyjemne klawisze,
> bardzo dobra myszka USB 800DPI (BJ58). Zestaw nowiutki i kompletny. Cena

Ta klawiatura jest tragiczna, nie wiem co za idiota ja wymyslil.
Mialem ja i wymienilem na inna, rowniez logitecha.

A ta klawiatura ma jeden wielki mankament, a mianowicie po kazdorazowym
uruchomienia kompa nalezy wcisna klafisz F lock, bo domyslnie klawisze F1-12
sa przypisane do jakis idiotyzmow

Ja tej klawiatury nie polecam :)

--
Pozdrawiam