Re: Zrzuty pamięci fizycznej w Windows

Autor: Arturek <ni>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 22:22:23 MET DST

"Robot" <Robot_nie_mam_maila@hotmail.com> wrote in message
news:dgppo0$sko$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Kilka dni temu, pod Windowsem co pewien czas
> komputer wieszał się - pojawiał się niebieski ekran
> i następował "zrzut pamięci fizycznej". Po paru dniach
> zjawisko nasiliło się na tyle, że niebieski ekran pojawiał się
> już po kilku minutach.

wszystko moze byc przyczyna, np. u mnie na starym kompie z plyta Abit BE6
przycyzna byly napuchniete i wylane kondensatory (ale co ciekawe z zewnatrz
tego nie bylo widac , dopiero po ich wyjeciu okazalo sie ze pod spodem sa
slady elektrolitu).
Oczywiscie wylane kondensatory dotycza tylko starszych plyt.