Re: TrackBall - opinie

Autor: JanuszWo <jannus_tl_at_taki-gaz-palny.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 22:21:56 MET DST

W imieniu J.M.Oizo w wiadomosci <dgpk9e$ld$1@inews.gazeta.pl> napisano:

> dzieki za odpowiedzi , opinie i pozdrawiam

Ja używam już drugiego trackball'a
http://www.a4tech.com/en/download3.asp?ID=14 jest prawo i lewo ręczny,
a ja czasem zmieniam... Mój pierwszy WWT-5 wytrzymał chyba z 4 lata i
wymieniłem go na takiego samego. Temu pierwszemu wytarły się takie
malutkie trzy kuleczki z tworzywa na których ślizga się ta wielka
czerwona kula... Ten drugi, coś zaczyna szwankować... jeden klawisz się
dziwnie zachowuje... Miałem też w rękach to WWT-13... Wydało mi się
jakieś toporne i plastikowe... Ale ogólnie bardzo się dziwię, że myszki
jeszcze są... Uważam trackball'e za wygodniejsze, fajniejsze, i wogóle
bardziej ok. Marzę o trackballu optycznym, ale: nie ma takich z 3
przyciskami, a pod linuksem to wada, nie ma takich dla prawo i lewo
ręcznych... No... to znaczy są... ale ceny... powalają... Wszystkie ww
cechy łączy w sobie właśnie WWT-5. Niestety nie jest idealny - trzeba
sobie wybrać egzemplarz i mieć nadzieję (jak wskazuje moje
doświadczenie), że nie siądzie...
Wybierz trackballa - JanuszWo

--
w adresie zagadka