Zrzuty pamięci fizycznej w Windows

Autor: Robot <Robot_nie_mam_maila_at_hotmail.com>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 21:59:21 MET DST

Witam,

Kilka dni temu, pod Windowsem co pewien czas
komputer wieszał się - pojawiał się niebieski ekran
i następował "zrzut pamięci fizycznej". Po paru dniach
zjawisko nasiliło się na tyle, że niebieski ekran pojawiał się
już po kilku minutach.
Także w Linuksie zauważyłem dziwne rzeczy. Czasem
(dość rzadko) system zawieszał się - nie działał także
kursor myszki w X'ach, z komputerem nie można było
się połączyć zdalnie. Często pojawiały się jakieś błędy,
że applety na pasku się wykrzaczały.
Przeinstalowałem Windowsa. Miałem dzień spokoju.
Niedawno bach... i znów niebieski ekran i zrzut pamięci
fizycznej (po przeładowaniu systemu nie działa mi WPkontakt
- nie może załadować jakichś plików).
    Co może być przyczyną moich problemów?
Może pada dysk twardy? A może to jakiś wirus, choć Avast
nic nie wykrywa?

Robot