Re: TrackBall - opinie

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 08:05:34 MET DST

Pracuję na trackballch jeszcze od czasów win3.11. Wkurzała mnie konieczność
manipulowania myszką na powierzchni połowy biurka. Oczywiście o gustach się
nie dyskutuje, ale polecam modele z kulą na kciuk. Używałem kiedyś a4tech na
palec wskazujący, mam porównanie.
Kupuję myszki i trackalle jednej firmy - Logitech. Reszta, wg mnie, to
wielka pomyłka. Może niektóre firmy dostarczają lepsze oprogramowanie, ale
jakość urządzenia jest nie do pobicia. Warto wydać więcej, dzięki właściwej
ergonomii (wrażenie jakby był specjalnie dopasowany do Twojej ręki) będziesz
szybciej pracować (o ile u Ciebie ma znaczenie). W 1996 kupiłem za kosmiczne
pieniądze, 350pln netto, trackballa, którego czyściłem dopiero w 2001 (a
kurz lepiej "wchodzi" do trackballa).
Pozdrawiam
Darek