Re: Zrzuty pamięci fizycznej w Windows

Autor: Robot <Robot_nie_mam_maila_at_hotmail.com>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 23:41:31 MET DST

Problem chyba rozwiązany.

Ściągnąłem program testujący pamięć "Windows Memory
Diagnostic". Na ekranie pojawiło się mase komunikatów
o błędzie.
Wyjąłem drugą kość RAMu (mam, a właściwie miałem: dwie).
Testy wypadły pozytywnie.
Wyjąłem pierwszą kość RAMu i do tego samego
gniazda włożyłem drugą kość RAMu.
Znów ekran zaroił się od błędów.
O ile problem nie leży w niekontaktowaniu styków
tego wadliwego RAMu (a wygląda wszystko OK),
to kostka rzeczywiście jest wadliwa. Na szczęście
na gwarancji. A było to TwinMOS

Dziękuję za pomoc.

Robot