Re: Nagrywanie DVD i k³opoty...

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 15:12:24 MET DST

news:dgocrl$qqd$1@news.dialog.net.pl...

> Nie mam booktype u siebie - nie mogê tego znale¼æ...
> A wybór DVD+R to wybór nauczyciela studentki której to nagrywa³em.
> Dziewczyna jest ze szko³y plastycznej i mia³a nagraæ swoje animacje.
> Mieszkam w USA, DVD+R jest tu zdecydowanie bardziej popularny.

Byc moze jest bardziej popularny ale video to wlasnie DVD-, z zalozenia DVD+
moze robic klopoty - co do booktype po prostu w pakiecie nero mozesz wybrac
typ booktype'a - bodajze narzedzie CD Speed (nie powiem Ci bo nie mam kompa
z nero pod reka) - olej wybory nauczycieli ktorzy nie orientuja sie w
walkach pomiedzy tuzami rynku medialnego.