Re: czy zmieniając monitor na LCD

Autor: Piotr Wolski <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 15:19:50 MET DST

> Jeżeli mam kartę grafiki NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 64MB będę musiał ją
> zmienić jeżeli zmienię monitor na LCD 19". Chodzi mi o jakość obrazu.
> az

skoro nikt rozsądnie nie odpowiedział to ja spróbuję. Karta oczywiście będzie dobrze współpracowała z monitorem LCD tylko musisz pamiętać jednej rzeczy. LCD 19" to natywna rozdzielczość min. 1280x1024. Ten GeForce MX pewnie tyle pociągnie ale nie wymagaj żeby rewelacyjnie działał z taką rozdzielczością. Np. odpalenie czegokolwiek 3d (nie mówię nawet grach, ale np. wizualizacjach Winampa) może zakończyć się pokazem slajdów. Z drugiej strony zmniejszenie rozdzielczości spowoduje drastyczny spadek jakości obrazu.
Pozdrawiam
Volus