Re: Nagrywanie DVD i k³opoty...

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 17:19:36 MET DST

"PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> wrote in message news:dgp1rm$c1d$1@news.dialog.net.pl...

> Byc moze jest bardziej popularny ale video to wlasnie DVD-,
> z zalozenia DVD+ moze robic klopoty

OK. Nie czyta³em o ró¿nicach miêdzy DVD_R i DVD+R wierzê Ci na s³owo ;-)

> - co do booktype po prostu w pakiecie nero mozesz wybrac typ booktype'a
> - bodajze narzedzie CD Speed (nie powiem Ci bo nie mam kompa
> z nero pod reka)

Nie mogê tego wybraæ u siebie. Byæ mo¿e nagrywarka tego nie wspiera.
Mia³em stary firmware w wersji T04, za³adowa³em najnowszy T10 ale
nic w temacie booktype nie pomog³o albo nie umiem tego znale¼æ.

> - olej wybory nauczycieli ktorzy nie orientuja sie w
> walkach pomiedzy tuzami rynku medialnego.

Nie przeczê... Ale je¶li nauczyciel kaza³ studentom nagraæ swoje
animacje na DVD+R i co¶ nie bêdzie dzia³aæ, to bêdzie jego wina...
Je¶li student nie pos³ucha i nagra DVD-R i nie bêdzie dzia³aæ
to bêdzie pa³a za niepos³uszeñstwo... :-) Trudno mi doradzaæ tej
studentce niepos³uszeñstwo bo to nie ja dostanê pa³ê w razie czego ;-)