Re: Zasilacz - szybkiej rady potrzebuje...

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 11:59:51 MET DST

towarzysz Vader wrote:

> Modecom Prostation. Mam nadzieję, że nie najpodlejsza. Taka mi się
> spodobała.

Prostation jest OK. Wcześniej miałem Feel V i udało mi się wyciszyć
kompa lepiej niż teraz (na standardowej zasiłce Modecoma) :).

> Co prawda jeszcze nie w najbliższych tygodniach, ale liczę, że w końcu
> wyląduję w okolicach podobnego AMDeka. Plus do tego coś w okolicach
> Radka X600-X800 (zależnie co na rynku będzie w czasie, kiedy będę toto
> zmieniał), jakiś 1 GB RAMu, dwa twardziele, DVD-RW, CD-ROM lub DVD-ROM.
> SB Live! i parę urządzeń USB.

Dwa dyski i mocna karta - będziesz miał sporo zabawy. Jak to są Seagate
Barracuda, to tym bardziej - są cichutkie, ale nie lubią gorąca (~50'C i
sypią błędami CRC).
Jeszcze słówko o HDD: Hitachi 80GB SATAII ma tak ciche talerze jak stara
dobra Baśka IV, ale głowica chodzi jak traktor (na szczęście to
hałas/pisk talerzy jest bardziej dokuczliwy) :).

Kiedy będziesz wybierał cooler na CPU, staraj się wybrać taki w którym
bez problemu można wymienić wiatrak (najlepiej 92mm). Wcześniej miałem
Zalmana CNPS-7000Cu - jest kickass, świetna jakość i wydajność przy
przykręconym wiatraczku. Co z tego jeśli po 1 - 1,5roku (zależy ile godz
dziennie komp chodzi) wiatrak zaczyna terkotać, a zamiennika próżno
szukać :/.

ps. Nie kupuj po żadnym pozorem X600Pro - nie jest wart swojej ceny
(GF6200 jest tańszy i ma tę samą wydajność). Co innego X700Pro - mało mu
brakuje do GF6600GT, a jest 200 papierów tańszy.

--
www.tomsiu.prv.pl
Tlen.pl: t3o | JID: teo//chrome.pl | MSN: teo//amit.pl