Re: Szybkie rozładowanie baterii przy wydruku (port lpt)

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 22:40:22 MET DST

Zdumiony tym co niejaki osobnik darek ponawypisywał, śpieszę ze
sprostowaniem:

> Witam grupowiczów,
> mam takie pytanie:
> Czy możliwe jest, aby laptop pracujący na baterii, do którego
> podłączono drukarkę (hp 6l, port lpt), rozładował się w ciągu
> kilkunastu minut? Nie mam bladego pojęcia, jak wygląda pobór i
> zużycie energii sprzętu wysyłającego dane na port lpt, ale chyba nie
> bardzo to mogłobyby rozładować tak szybko baterię? Chyba, że to
> bateria pada? Z góry dzięki za sugestie.
> Pozdrawiam,
> Darek

Obawiam się m, że nie ma takiej możliwości aby drukarka mogła ci rozładować
baterie, a ile trzyba bez podolączonej drukarki ??

    Paweł Chrobak jako  Beefens    ----   gg 1018276
    STRONA DOMOWA                   ----   www.dossie.republika.pl