Re: 73-76 stopni XP 2000+

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 21:16:13 MET DST

Dnia Sat, 17 Sep 2005 10:01:56 +0200, DooMiniK napisał(a):

> Witam.
> Wrzuciłem do jednego z domowych 'rupieci' troszkę nowsze
> części (AMD 2000+).
> Obudowa jest raczej wiekowa, dość słabiutki zasilacz... No i teraz:
> zasilacz jest starego typu (nie jest nawiercany od strony procesora, dość
> dobrze się grzeje sam z siebie - ze względu na jego słabą moc
> a duże obciążenie nowymi częściami).
> Radiator to dość solidna (aczkolwiek aluminiowa...) konstrukcja z b. dużym
> gabarytowo (i całkiem nieźle się obraca..., bo 3800 obr/min)
> wentylatorem. Niestety: cała powierzchnia wentylatora jest w odległości
> [...]

Proponuje zwrocic uwage na radiator (czy jest mocno zakurzony) i poswiecic
troche czasu na wysprzatanie wnetrza peceta.
Z autopsji wiem ze kurz zatrzymuje cieplo w radiatorze (przestrzen miedzy
zeberkami radiatora to "cieplowody" ktore musza byc drozne), wiec zwroc na
to uwage.

A rada techniczna to to, ze w przypadku totalnego braku mozliwosci
zamontowania wentylatorow zasysajacych i wydmuchcujacych, nie wspominajac o
wymianie obudowy, powinienes chyba pracowac przy otwartej budzie. Tak, wiem
ze tego sie nie robi ale takie drakonskie temperatury sa smiertelnie
niebezpieczne dla tego procka ;)

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |