Re: Jaki cichy komputer?Prośba o poradę

Autor: Michał <walcz_at_ze.spamem>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 17:53:55 MET DST

radarek napisał(a):

> Filmow - oczywiscie tak. Nie rozumiem o co chodzi z tv.
> Jezeli masz na mysli ogladanie przez karte telewizyjna,
> to rowniez tak.

Tak, chodzi mi o oglądanie telewizji przez kartę telewizyjną

> Skoro chcesz ogladac filmy to raczej zadbalbym o procesor.
> Wybieranie slabszego niz ~1ghz to bedzie kaplica dla
> niektorych filmow.

Zobacz tutaj:
http://www.tomshardware.pl/motherboard/20030326/mini_itx-05.html

Jest to platforma VIA Epia-m 9000 oparta na procesorze VIA C3 933 MHz.
W teście film był odtwarzany płynnie.
Co masz na myśli pisząc "niektóre filmy"?

> Ten via wg mnie odpada, pewnie jego
> wydajnosc jest tragiczna przez ta energooszczednosc.

Przy tej częstotliwości (933 MHz) nie można oczekiwać rewelacji ale że
wydajność jest tragiczna to przesada (patrz wyżej: link do testów)