Re: Jaki cichy komputer?Prośba o poradę

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 16:52:52 MET DST

Użytkownik "Michał" <walcz@ze.spamem> napisał w wiadomości
news:dgmht1$t1k$2@news.onet.pl...

> Czy ta grafika wystarczy do oglądania telewizji i filmów?

Filmow - oczywiscie tak. Nie rozumiem o co chodzi z tv.
Jezeli masz na mysli ogladanie przez karte telewizyjna,
to rowniez tak. Jezeli chodzi o tv-out, to sa wersje z
i bez tego. Jezeli chcesz mocniejsza/nowsza karte grafiki
to np. gigabyte 9550 tylko z radiatorem. Skoro nie chcesz
grac ani obrabiac grafiki to mozesz spokojnie kupic gf2mx,
tylko trzeba wybrac odpowiednia wersje (nie wszystkie byly
pasywnie chlodzone i nie wszystkie maja tv-out).
Skoro chcesz ogladac filmy to raczej zadbalbym o procesor.
Wybieranie slabszego niz ~1ghz to bedzie kaplica dla
niektorych filmow. Ten via wg mnie odpada, pewnie jego
wydajnosc jest tragiczna przez ta energooszczednosc.