Re: Jaki cichy komputer?Prośba o poradę

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 13:48:42 MET DST

Użytkownik "Michał" <walcz@ze.spamem> napisał w wiadomości
news:dgm4lf$64k$1@news.onet.pl...
> Jak myślicie czy procek 933 Mz wystarczy do moich potrzeb?
> A może są na rynku inne godne uwagi rozwiązania...

Sprobuj czy nie wystarcza ci np. wyciszenie jakiegos
sredniej klasy zwyklego sprzetu tradycyjnymi wiatrakami,
tyle ze wolnoobrotowymi. Jezeli wezmiesz do tego obudowe
z grubymi, ciezkimi blachami, to jest naprawde bardzo
cicho. Wydaje mi sie ze jak bys nie kombinowal to
jeden wiatrak zostanie, wiec duza ciezka obudowa pomoze
najwiecej.
Jezeli zamontujesz cos takiego:
to powinien na procku ~1GHz wystarczyc tylko wiatrak
zasilacza (tu trzeba by dobrac jakis cichy wg wlasnego
uznania), grafike bierzesz jakas pasywnie chlodzona (skoro
nie potrzebujesz dobrej to moze byc np gf2mx), plyte bez
wiatraka na chipsecie i juz powinno byc bardzo cicho.
Oczywiscie nie nalezy brac super wydajnego/glosnego
dysku, tylko jakis cichy - seagate/samsung.